donderdag 31 mei 2007

BE-Society

Eindelijk nog eens tijd om iets te schrijven! De stage bij Kanaal Z verloopt nog steeds fantastisch goed en de evaluatie van mijn eindwerk was goed. Ondertussen ben ik ook van start gegaan met mijn eerste mandaten, LOP Basisonderwijs en PWA, waarvan ik penningmeester ben.
Wat nog beter loopt in de beleggingclub die ik sinds kort heb opgericht met CD&V-collega Christoph Vermeirssen. Er zijn al heel wat leden bij de club aangesloten en de pers heeft ons tot nu toe niet genegeerd. De nieuwe website van onze beleggingsclub BULL'S EYE Society is ondertussen helemaal klaar en geeft de bezoekers up-to-date beursnieuws en koersen. Voor de leden is er ook een programma in verwerkt dat de positie van de portefeuille nauwkeurig bijhoudt. Ga maar eens kijken op, BE-Society

Geen opmerkingen: