zondag 31 december 2006

Oudejaarsavond

een wisselvallig jaar is voorbij

Alweer een jaar is voorbij. Het was een druk jaar met zowel tegenslagen, verdriet als aangename verassingen en veel succes. Ik had dit jaar het gevoel dat ik alles aankon en kan dan ook het jaar tevreden afsluiten. Ik denk hierbij aan schoolresultaten, de gemeenteraadsverkiezingen, initiatieven...Het trieste begin van 2006 (relatie van 2,5 jaar gedaan) werd opgevangen door mijn ouders en broer, maar vooral ook door mijn allerbeste vrienden.

Wat ik zou willen voor 2007?

Ik hoop in ieder geval dat ik in alles wat ik doe in 2007 evenveel succes heb als in het voorbije jaar. 2007 zal een speciaal jaar worden, vooral omdat ik afstudeer in de Journalistiek en mijn stage zal lopen bij zakenzender Kanaal Z. Voor de rest wens ik mezelf wat ik iedereen wens.. een gelukkig jaar!(en een nieuwe vriendin waarmee ik alles kan delen lijkt me ook wel leuk :) ).

Prettig Eindjaar en tot volgend jaar!

Geen opmerkingen: