zaterdag 30 december 2006

Stadstelevisie

Goeiemiddag,

Ik ben net uit mijn bed gekropen na een heel lange dag gisteren. Eerst gezellig gaan eten bij familie: spaghetti en (mijn) zelfgemaakte tiramisu... overheerlijk! Daarna heb ik me thuis in de zetel gezet en de resultaten van Euromillions opgezocht (heb dus niets gewonnen, anders zou de titel wel Euromillions zijn geweest :p), gevolgd door een vreemde, maar leuk film op Canvas.

Stadstelevisie? Op de kerstmarkt van Dendermonde (zie vorig bericht) stond een Babbelbox van stadstelevisie op Kanaal 3. Die aflevering van stadtelevisie werd gisteren voor het eerst op Kanaal 3 op het nieuws uitgezonden. Je kon er twee kerstmannen in opleiding zien...

Je kan stadstelevisie nog heel de dag bekijken op Kanaal 3 en later via de website van Dendermonde (
www.dendermonde.be). Ik zal het filmpje hier ook wel plaatsen van zodra ik het heb.

Vandaag trekt ons gezin speciaal voor mij naar Dinant (ik ga natuurlijk mee). Ik ga er foto's nemen van verschillende bezienswaardigheden die iets te maken hebben et Adolphe Sax (de uitvinder van de saxofoon). Dat doe ik omdat ik als eindwerk voor de Bachelor in de journalistiek een soort "Vlaanderen Vakantieland-reportage" maak. Op die manier kan ik mijn reportageplan gemakkelijk in elkaar steken.

Voila, dat was het zo ongeveer voor vandaag. Als ik nog iets zou vergeten zijn, laat ik het je wel nog weten he!

Geen opmerkingen: