dinsdag 20 februari 2007

Opnieuw Voorzitter!

Zondagmorgen waren het opnieuw bestuursverkiezingen bij CD&V Dendermonde. Er werd een nieuwe afdelingsvoorzitter gekozen, de sectievoorzitters en natuurlijk ook een nieuwe voorzitter voor JONGCD&V. Ik ben erg tevreden dat zoveel mensen me hun vertrouwen geven en er in geloven dat ik een goede teamleider (zoals dat nu gaat heten) voor de jongeren ben. Als enige kandidaat behaalde ik iets meer dan 93% van de stemmen. Daar ben ik zeer tevreden mee!

De andere uitslagen:

Afdelingsvoorzitter Dendermonde: Dimitri Verheyden
Sectie Appels: Dirk Van Hecke
Sectie Baasorde: Christoph Vermeirssen
Sectie Dendermonde: Bart Peleman
Sectie Grembergen: Rita De Schryder
Sectie Oudegem + Mespelare: Geert De Brandt
Sectie Schoonaarde: Annie Van Den Berghe
Sectie Sint-Gillis: Rony Tackaert
Vrouw&Maatschappij: Thérèse Van Gucht
Jongeren: Ken Van Weyenberg
Senioren: Jozef De Bonte

Geen opmerkingen: