dinsdag 27 februari 2007

Terug van weggeweest...

Goeiemorgen,

Het is al een tijdje geleden dat ik nog iets op mijn weblog plaatste. Mijn computer is momenteel binnen om te herstellen en ik gebruik de laptop van mijn broer om mails te lezen en dus een postje te schrijven. Ik ben de voorbije dagen, zoals gewoonlijk, heel druk bezig geweest. Het eindwerk dat ik moet maken vraag heel veel werk en tamelijk wat uurtjes achter de pc. Ik hoop vrijdag te kunnen beginnen met de montage van mijn stuk, maar daar moet ik donderdag eerst een beeldmatige 'go' voor krijgen van mijn begeleidende lector Kerlijne Everaet. Ik ben er wel van overtuigd dat het in orde zal zijn, kan ik snel met de montage beginnen.

Donderdag breng ik opnieuw een bezoekje aan het ziekenhuis in Antwerpen voor een nieuwe cortisonenspuit voor mijn knie (kraakbeenletsel). Ik was deze week in de wolken toen ik op het journaal van de VRT een newsitem zag met prof. Bellemans en Leuven. Samen met enkele andere internationale topchirurgen zou hij een methode hebben ontwikkeld om een kraakbeenletsel volledig te genezen, zelfs sport zou opnieuw mogelijk zijn! Ze nemen een deel kraakbeen uit je knie en kweken het voort, een viertal weken lang. Daarna is het geschikt om in de knie in te planten. Klinkt allemaal mooi, maar is het ook echt een goede oplossing? Ik kijk uit naar donderdag naar de reactie van mijn behandelende arts, ik wil er in ieder geval in geloven!

Tot Binnenkort!

Geen opmerkingen: