zaterdag 13 januari 2007

Examen op zaterdag

Oef... ik ben ervan af voor vandaag. Wat een idee om een mondeling examen van Engels op zaterdag te laten doorgaan. Ik moet wel zeggen dat het een goed examen was. Het examen bestond uit vier korte deeltjes: een vraag over een gezien tekst, een vraag over een boek dat we moesten lezen, fonetisch schrift en wat 'general knowledge'. Ik slaagde er, tot mijn verbazing, zelfs in de woorden in fonetisch schrift om te zetten naar de Engelse vertaling (normaal niet echt mijn ding). Maar goed, de rest was vrij goed tot heel goed!

Voor de rest van die eerste 'weekenddag' had ik eerst een studienamiddag van Frans ingelast, maar ik ben ondertussen van gedacht veranderd en wil iets leuk doen. Iets kopen van het geld dat ik voor mijne nieuwjaar kreeg, ietske drinken om de Grote Markt misschien? We zien wel, ik wil me in ieder geval wat onspannen.

Tot de volgende!
Ken

1 opmerking:

sart zei

Suggestie: uw boek van Engels VOLLEDIG lezen...