woensdag 3 januari 2007

Installatie Gemeenteraad

Gisterenavond was het om 20u in het stadhuis de installatievergadering van de gemeenteraad. De gemeenteraadsleden en schepenen legden hun eed af voor uittredend voorzitter van de gemeenteraad Theo Janssens(Sp.A). Onze nieuwe burgemeester Piet Buyse leidde voor het eerst de gemeenteraad na de eedaflegging de bepaling van de rangorde van de gemeenteraadsleden.

Ook de OCMW-raadsleden werden gisteren verkozen samen met hun opvolger. Ik ben een opvolger voor Dona Verheyden-Verhasselt (http://www.donameteenhart.be). De OCMW-raad wordt vrijdag 5 januari geïnstalleerd om 20u.

Voila, nu ben je ook weer up-to-date. Nu duik ik opnieuw de boeken in om te studeren voor de komende examens!

Groetjes,
Ken

1 opmerking:

sart zei

Ook het bloggen ontdekt, zie ik.
Interessant en vooral heel leuk!
Neem ook eens een kijkje bij mij: www.sart68.tk
(=> foto's van Ken als volleerd Kerstman!)
Ik kom nog wel eens langs.