dinsdag 16 januari 2007

Oef... eindelijk een rustpauze

Hey!

Heb deze week al twee examens gehad en het viel me zwaar om al die leerstof op twee dagen te verwerken, maar ik ben erin geslaagd. Gisteren legde ik een fanastisch theoretisch examen van informatica af en vandaag had ik het gevoel dat het ook wel goed zat met het schrifelijk examen van Frans. Vanavond neem ik een avond in alle rust zodat ik kan recupereren voor de drie examens die nog volgen... het gaat eigenlijk ongelooflijk snel, drie jaar geleden begon ik met de richting journalistiek, maar het voelt of ik nog maar net ben begonnen, terwijl ik nu mijn allerlaatste keer examens afleg. Het voelt wel goed hoor, wetende dat je bijna zeker afstudeert als journalist eind juni. Ik voel er me fantastisch bij en kijk ernaar uit om het te vieren met alle mensen die me dierbaar zijn! Hopelijk kan ik ook nog op al mijn vrienden rekenen na de uiteindelijke proclamatie en het afscheid van de hogeschool, maar dat twijfel ik eigenlijk niet aan...

Groetjes,
Ken

Geen opmerkingen: