maandag 8 januari 2007

Geslaagde start examens!

Vandaag heb ik mijn eerste examen afgelegd, Actuele Feiten. Het examen begon pas om 15u15 waardoor ik in de voormiddag nog een zee van tijd had om alles een deftig te herlezen. Ik ben in Dendermonde met de auto vertrokken om ongeveer 13u45 en dan nog dreigde ik te laat te komen op mijn eerste examen van een reeks van 8. Er was een zwaar ongeval gebeurd op de E17 op de hoogte van Kalken, met als gevolg dus een lange file. Een camion lag naast de autostrade en een auto (waar niet veel meer van over bleef) stond op het middenvak, waardoor er dus maar 1 rijstrook berijdbaar was. Gelukkig kwam ik toch nog enkele minuten voor het examen toe op school. Met de filestress nog in mijn lijf trok ik naar het lokaal in de Oude Houtlei om mijn examen te maken. En ja, dat examen was fantastisch. Het was een eerlijk examen waar elke student die nog de reader nog maar een aantal keren had doorgenomen kon in slagen. Mijn examen was zeer goed. Doordat actuele feiten en hedendaagse ontwikkelingen in dezelfde cluster zitten, valt de stress wat van mijn lijf voor dat examen van komende donderdag. Ik ga nu wat relaxen voor de televisie en dan misschien al wat doornemen voor geschiedenis... als ik de motivatie kan vinden om te studeren (na een examen)...

Tot een dezer!
Ken

Geen opmerkingen: