vrijdag 5 januari 2007

Studeren, studeren...

Goeiemorgen,

Ik ben er weer vroeg uit vandaag... ik sta wel elke dag pas op een half uur nadat mijn wekker me heeft wakkergemaakt. Om de dag in te leiden ben ik begonnen met een gezonde portie magere yoghurt en Inter Milaan - Bayern Munchen tegen mijn broer op de playstation (ik ben trouwens gewonnen met 4-1).

De dag is dus goed begonnen, maar nu moet ik overgaan naar de orde van de dag: studeren! Vandaag staat het vak Actuele feiten op het programma. De cursus is een reader vol met(logischerwijze) actuele feiten. We moeten onder andere de Dutroux-affaire chronologisch kennen, net als de Dioxinizaak, de treinramp in PĂ©crot, de CCC en vele anderen. Ik heb de cursus al eens volledig doorgenomen, dus dat zou vlot moeten gaan (de ene dag is natuurlijk de andere niet :s).

Vanavond staat er ook politiek op het programma, nl. de installatievergadering van de OCMW-Raad.. Ik kijk er echt naar uit en hoop ook ier iets te kunnen betekenen voor Dendermonde. Hoe alles verlopen is, wat er zoal besproken is...daar brief ik je morgen wel over.

Ik ben blij dat ik toch even tijd heb vrijgemaakt om nog een berichtje te schrijven, maar nu kruip ik opnieuw achter mijn bureau. Tot morgen!

Geen opmerkingen: