dinsdag 23 januari 2007

Laatste Examen...

Goeiemorgen,

Het is nog vroeg op de dag en ik ben al bijna twee uur wakker. Straks heb ik mijn laatste examen, schriftelijk Engels, en het belooft een hele boterham te worden. Een lijst woordenschat van 2 cm dik en een massa idioms (spreekwoorden).. dan ben ik zelfs nog niet begonnen over de grammar! Nuja, ik heb mijn best gedaan om alles goed te leren en hoop dan ook dat ik een redelijk resultaat kan behalen. Ik ben speciaal wat vroeger opgestaan om heel de cursus nog eens vluchtig door te nemen, voor ik naar Gent vertrek.

Na mijn examen trek ik hoogstwaarschijnlijk naar mijn Gents stamcafé, de Jan Van Gent, waar ik nu ondertussen al drie jaar kom en vriend aan café ben. We hebben er zelfs ons eigen broodje, de KEDS (Ken Eveline Delphine en Stijn)... als je er eens bent, probeer het dan eens. Voor vanavond heb ik nog andere plannen. Ik heb een vergadering ingelegd voor JONGCD&V om de acties, agenda, activiteiten, etc. van 2007 te bespreken. Door mijn examens was de vergadering nogal last-minute, dus ik hoop dat we toch met een min-of-meer voltallige groep zijn. Daarna snel ik naar huis en kijk nog wat televisie waarna ik naar mijn bed snel om de verloren slaapuren van tijdens de examens in te halen.

Tot morgen!

2 opmerkingen:

sart zei

En vrijdag: fiestje!!! Zie maar da ge der bij zijt!

Ken Van Weyenberg zei

Ik doe mijn best, maar kan niks beloven. We staan met JONGCD&V in voor de organisatie van de nieuwjaarsreceptie, het kan laat worden. Als het niet zou lukken, regelen we wel nog iets voor volgende week :p.

groetjes, Ken